ing.arch. Jitka Weinerová
Bětka, Marie, maminka, slepice Káča, užovka Věra,
Dolores Hustolesová a další
kdy se vzala
v rámci nesmrtelnosti její podstaty to lze těžko odhadnout,
za pokus stojí se optat na www.fantomasovi.com
tu se vzala
podvržena paní F., kterou nikdo nikdy neviděl,
paní Weinerové do kolébky pardubické
rozměry
spektrální hodnoty zelené
na chleba vydělává
pastelkama, barvama a mlžením na počítači
přespává
pouze tam, kde ji mají rádi
jídlo
nemá na to čas
pití
objevila skrytou energii jednoho malého piva dopoledne u kávy
muzika
všechno a nic
jiné radosti
neustálá změna identity
pušíčci (tzn. kočky - paní Wendula a Berta)
zvláštní znamení
Fantomas
divadla
Excelsior
Obyčejné večery Kristy Pánbuchové
scénografie
Šamanská babička, r. Jiří Gogela
Koňmo
kapely
3x málem, ale nikdy nerealizováno,
díky koňmomindráku
bijáky
aneb, jak si Fantomas honil triko
autorský:
cvičení Hon na myšku 1999, 16mm,
scénografie:
reálová etuda Narozeniny, r. Kira Chtch, 16mm, čb
atelierové cvičení Štědrý večer, r. Kira Chtch, 35mm, čb
mikroscéna Motýli, r. Kira Chtch, video, barva
atelierové cvičení Na schovávanou, r. Jaroslav Fuit, 35mm, barva
účinkování + spolupráce:
atelierové cvičení kat. kamery Anticorro, k. Jan Strnad
realová etuda Sen, k. Jan Strnad
dokument akad. mal. Rada, k. Jan Strnad